Патрульна поліція розпочинає електронну взаємодію з Державною виконавчою службою

Разом з Державною виконавчою службою, за потужної підтримки Міністерства внутрішніх справ України та Міністерства юстиції України розпочато електронну взаємодію, спрямовану на цифровізацію держави.

Команда МВС, Мін’юсту, Національної поліції та Департаменту патрульної поліції працювала над цим понад рік.

Ми перші серед державних органів починаємо надсилати для примусового виконання виконавчі документи, які видані у формі електронного документа.

Це буде впроваджено шляхом електронної інформаційної взаємодії з автоматизованою системою виконавчого провадження, власником якої є Міністерство юстиції України.

Що дасть це нововведення?
дозволить скоротити строки на оформлення та підготовку для направлення на примусове виконання постанов про накладення адміністративних стягнень за правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху (спочатку зафіксовані автоматично, а згодом і всі інші);
пришвидшить проведення виконавчого провадження;
знизить витрати на друк виконавчих документів та послуги поштового зв’язку;
дозволить зменшити частку “ручної” роботи поліцейських;
зробить процес проведення виконавчого провадження більш ефективним, технологічним та сучасним.

Найважливішим позитивним наслідком впровадження цих змін стане інформування громадян про стан виконавчого провадження через існуючі онлайн-сервіси (bdr.mvs.gov.ua, портал “ДІЯ”, електронний кабінет водія), що спростить процедуру сплати штрафу та закриття виконавчого провадження.