У Києві відбулася конференція, присвячена безпеці дорожнього руху в Україні

Захід проходив за підтримки Консультативної місії ЄС в Україні (КМЄС) і був організований спільно з Національною поліцією України та парламентським підкомітетом з питань безпеки автодорожнього руху.

Сьогодні фахівці в галузі дорожньої безпеки в Україні, міжнародні експерти, представники ринку групових і пасажирських перевезень, фахівці транспортної індустрії та представники Національної й патрульної поліції зібралися разом, щоб обговорити шляхи зменшення кількості ДТП в Україні.

Серед найважливіших тем конференції — запровадження правових методів контролю за дотриманням ПДР, правил перевезення пасажирів та вантажів транспортними компаніями та впровадження фото- та відеофіксації порушень ПДР.

Голова Національної поліції України Сергій Князєв під час свого виступу зазначив, що протягом 2017 року по всій Україні сталося 162 526 ДТП, у яких загинуло 3432 особи та травмовано 34 677 осіб. Також очільник відомства розповів про найпоширеніші причини ДТП в Україні — перевищення дозволеної швидкості руху, керування транспортним засобом у стані сп’яніння, порушення правил маневрування, порушення правил проїзду перехресть та недотримання безпечної дистанції.

На необхідності об’єднати усі зусилля для вирішення питань у сфері БДР, зокрема у сфері пасажирських перевезень, наголосив заступник Голови Нацполіції — керівник патрульної поліції Олександр Фацевич: “Безпека дорожнього руху — завдання не тільки поліції. Є обов’язки і культура поведінки на дорозі громадян, які є безпосередніми учасниками дорожнього руху. Адже саме недотримання ПДР призводить до травмувань та забигелі на дорозі”.

На конференції також була представлена стратегія підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні до 2020 року, розроблена за підтримки КМЄС.

Перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції Олексій Білошицький зауважив, що хоч стан аварійності на дорогах України є дуже високим, але у порівнянні з минулими періодами, він зменшився — усі перейшли зі слів на дії — стратегічні та практичні.

Також Олексій Білошицький розповів про проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення відповідальності за окремі правопорушення у сфері безпеки дорожнього руху: “Цей проект Закону покликаний змінити ситуацію у сфері БДР. Саме в ньому передбачені важливі інструменти, які мають бути як у суспільства, так і в контролюючих органів. Це, наприклад, підстава зупинки транспортного засобу з метою перевірки водія на стан сп’яніння”.

Він додав, що декілька змін уже прийнято, зокрема, такі, як обмеження дозволеної швидкості руху транспорних засобів у населених пунктах до 50 км/год та отримання першого водійського посвідчення терміном на 2 роки.

“Лише спільними зусиллями ми зможемо забезпечити безпеку дорожнього руху, створивши належні умови для всіх його учасників” – резюмував Олексій Білошицький.