Комплексний підхід до проблеми керування авто у стані сп’янінь

У понеділок, 5 грудня, у прес-центрі Українського кризового медіа центру відбулася панельна дискусія на тему: “Керування автомобілем у нетверезому стані: як змінити ситуацію в країні?”, де обговорювали проблеми керування у стані сп’яніння та способи їх вирішення, розповідали про міжнародний досвід та провідні практики у недопущенні керування автомобілем у нетверезому стані, а також пропонували основні стратегії для України у боротьбі з вживанням алкоголю за кермом.

У цьому обговоренні взяв участь перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції Олексій Білошицький.

Він зазначив, що кількість випадків керування транспортним засобом у стані сп’яніння за 2016 рік значно зросла проти такого ж періоду 2015-го, і хоч відповідальність посилили і це дієвий метод, та, на жаль, це — не панацея.

Олексій Білошицький звернув увагу на те, що під час виявлення стану сп’яніння, патрульні поліцейські стикаються із проблемами, які не дають можливості говорити про максимально ефективний підхід. Зокрема, наявність двох свідків під час проведення огляду. Це ускладнює, сповільнює процес та надає можливість порушникам ухилятися від відповідальності.

Також, він зауважив, що для того, аби запобігти таким правопорушенням, варто ввести так звані “сліпі перевірки”, коли безпосередньо здійснюється перевірка на стан сп’яніння усіх водіїв, що перебувають у дорожньому потоці.

“Проблема вживання алкоголю за кермом є комплексною і вирішувати її потрібно комплексно. Зокрема, має бути прикута увага громадськості та ЗМІ до її вирішення, а також важливим фактором є виховання суспільства, громадян, водіїв у дусі поваги до Закону й відповідальності перед собою та іншими членами суспільства”, — наголосив Олексій Білошицький.

foto-1